— BRANDING & MARKETING ACTIVATIES
Activaties voor branding en marketing content op maat.
Wij creëren cross-mediale campagnes op maat,
die aansluiten bij jouw doelen.
Direct offline marketing is belangrijk, je kunt mensen namelijk anders benaderen dan online. Een echte belevenis moet je nog steeds fysiek ervaren. Dat betekent niet dat je de wereld niet tegelijkertijd kunt laten zien wat je mee hebt gemaakt. Onze Masters zijn in staat om niet alleen offline experiences vorm te geven, maar ook online experiences. Wij combineren deze twee werelden met elkaar. Dit doen we bijvoorbeeld met custom made AR-filters, instagram-facebook of tiktok filters. Deze filters zijn een belangrijk onderdeel geworden van de online communicatie. In combinatie met onze creatieve content staat jouw merk of event op een heuse digitale display, open voor iedereen. Masters of Experience verzamelt daarnaast ook waardevolle data die voor jou belangrijk is. Met onze dynamische QR-codes kunnen wij alle gegevens omtrent het scannen van QR-codes inzien.
Zijn de doelstelling nog vaag? Of weet je nog niet precies op wat voor manier je moet communiceren? Wij helpen en ontlasten de klant met moeilijke beslissingen. Het zware creatieve denk werk, dat tillen wij. Onze Masters komen altijd met een sterke pitch, waarbij de gemaakte keuze worden onderbouwd en eventueel variaties worden geboden op de bestaande ideeën. Wij zorgen voor een prettige samenwerking, waarbij een goede communicatie op de eerste plaatst staat. Ben jij benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.
Omdat het niet gaat over wat je doet,
maar over hoe je het doet.
In een tijd waar online en offline verbonden zijn aan elkaar.
Content maken is niet ons werk, het is onze passie.
Dall-E of MidJourney, wel eens van gehoord? Wij maken gebruik van de nieuwste AI technologie om ons creatief proces relevant en up-to-date te houden. Ook voor al onze marketing campagnes zorgen wij er voor dat wij geheel bij zijn met alle moderne technologische ontwikkelingen. Dit zorgt er niet alleen voor dat onze Masters enthousiast blijven in hun vakgebied, maar ook dat de klant profiteert van de laatste technische snufjes. Customer experience naar the next level!
Ervaringen creëren die iemand zichzelf
over 30 jaar nog steeds kan herinneren.
Dat is impact.
Wij werken hard om onze creativiteit voor onze klant te laten werken.